Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РИСИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Concepts and use of technologies in practice, 2022. с. 177-181.
Текст
Третяк О.Рубель І. Зміст та сутність стресостійкості як індивідуальної професійної риси сучасного педагога.pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
Ступаючи на дорослих шлях життя значної ваги набуває така індивідуальна людська риса, як стресостійкість. Власне у дорослому віці, під час професійної діяльності та набутого досвіду, кожна людина має сформовану особисту систему подолання різних стресових ситуацій. І хоча значна частина її особистісних рис набуває усталеної форми, мінливість життєвих умов, як у побуті так і професійній діяльності, генерують нові стресові ситуації, котрі впливають на розвиток нових навиків стресостійкості.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третяк О.М. Зміст та сутність стресостійкості як індивідуальної професійної риси сучасного педагога / О.М.Третяк, І.С.Рубель // Concepts and use of technologies in practice : the V International Scientific and Practical Conference, November 28 – 30. - London, Great Britain. - 2022. - P. 177-181. |
Ключові слова: | стресостійкість, сучасний педагог, професійні навики |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 11 Лист 2024 11:49 |
Останні зміни: | 11 Лист 2024 11:49 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14892 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |