Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РИСИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА

Третяк О.М. та Рубель І.С. (2022) ЗМІСТ ТА СУТНІСТЬ СТРЕСОСТІЙКОСТІ ЯК ІНДИВІДУАЛЬНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ РИСИ СУЧАСНОГО ПЕДАГОГА. Concepts and use of technologies in practice, 2022. с. 177-181.

[img] Текст
Третяк О.Рубель І. Зміст та сутність стресостійкості як індивідуальної професійної риси сучасного педагога.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Ступаючи на дорослих шлях життя значної ваги набуває така індивідуальна людська риса, як стресостійкість. Власне у дорослому віці, під час професійної діяльності та набутого досвіду, кожна людина має сформовану особисту систему подолання різних стресових ситуацій. І хоча значна частина її особистісних рис набуває усталеної форми, мінливість життєвих умов, як у побуті так і професійній діяльності, генерують нові стресові ситуації, котрі впливають на розвиток нових навиків стресостійкості.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Третяк О.М. Зміст та сутність стресостійкості як індивідуальної професійної риси сучасного педагога / О.М.Третяк, І.С.Рубель // Concepts and use of technologies in practice : the V International Scientific and Practical Conference, November 28 – 30. - London, Great Britain. - 2022. - P. 177-181.
Ключові слова: стресостійкість, сучасний педагог, професійні навики
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 11 Лист 2024 11:49
Останні зміни: 11 Лист 2024 11:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14892

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу