Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМП’ЮТЕРНА ГРА ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ

Філімонов Д.В. та Остапчук Н.О. (2024) КОМП’ЮТЕРНА ГРА ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 151-154.

[img] Текст
Філімонов Д.В., Остапчук Н.О..pdf

Завантажити (8MB)

Анотація

У публікації розглянуто використання комп’ютерної гри як засобу мотивації до самовдосконалення здобувачів освіти середньої ланки на уроках інформатики.
The publication examines the use of a computer game as a motivational tool for self-improvement of secondary school students in computer science classes.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Філімонов Д. В. Комп’ютерна гра як засіб мотивації до навчання інформатики здобувачів освіти середньої ланки / Д. В. Філімонов, Н. О. Остапчук // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28-29 трав. 2024 р. - Рівне, 2024. - С. 151-154.
Ключові слова: мотивація до самовдосконалення, комп’ютерна гра, використання гри в освіті; motivation for self-improvement, computer game, using game in education
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 12 Лист 2024 09:35
Останні зміни: 12 Лист 2024 09:35
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14910

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу