Філімонов Д.В. та Остапчук Н.О. (2024) КОМП’ЮТЕРНА ГРА ЯК ЗАСІБ МОТИВАЦІЇ ДО НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ СЕРЕДНЬОЇ ЛАНКИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання, 2024. с. 151-154.
Текст
Філімонов Д.В., Остапчук Н.О..pdf Завантажити (8MB) |
Анотація
У публікації розглянуто використання комп’ютерної гри як засобу мотивації до самовдосконалення здобувачів освіти середньої ланки на уроках інформатики.
The publication examines the use of a computer game as a motivational tool for self-improvement of secondary school students in computer science classes.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Філімонов Д. В. Комп’ютерна гра як засіб мотивації до навчання інформатики здобувачів освіти середньої ланки / Д. В. Філімонов, Н. О. Остапчук // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матеріали ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28-29 трав. 2024 р. - Рівне, 2024. - С. 151-154. |
Ключові слова: | мотивація до самовдосконалення, комп’ютерна гра, використання гри в освіті; motivation for self-improvement, computer game, using game in education |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики |
Користувач, що депонує: | Богдана Печончик |
Дата внесення: | 12 Лист 2024 09:35 |
Останні зміни: | 12 Лист 2024 09:35 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/14910 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |