Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНТЕГРАЦІЯ ІГРОВИХ ТА АНІМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Ваколюк А.М. та Бричок С.Б. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІГРОВИХ ТА АНІМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 45-55. ISSN 2411-4553

[img] Текст
Ваколюк А., Бричок С..pdf

Завантажити (3MB)

Анотація

У статті розглядаються можливості інтеграції ігрових та анімаційних технологій у систему дистанційного навчання молодших школярів. Особлива увага приділяється впливу цих технологій на пізнавальну активність, мотивацію та рівень засвоєння навчального матеріалу дітьми початкової школи. Досліджуються переваги використання інтерактивних інструментів у контексті Нової української школи, зокрема можливості залучення учнів до активної участі в навчальному процесі, забезпечення емоційної залученості та підвищення рівня мотивації через застосування ігрових та анімаційних методів. Представлено аналіз основних освітніх платформ, таких як ClassDojo, Kahoot!, Seesaw, BrainPOP, які дозволяють ефективно інтегрувати ігрові та анімаційні технології в дистанційне навчання. Описані переваги кожної з платформ, їх роль у створенні інтерактивного освітнього середовища та забезпеченні індивідуального підходу до кожного учня. Зазначено, що інтерактивні завдання, вікторини та анімаційні пояснення не лише полегшують засвоєння складних концепцій, але й сприяють розвитку критичного мислення, творчих здібностей та комунікативних навичок учнів. Інтеграція ігрових та анімаційних технологій у дистанційне навчання дає змогу підтримувати високу мотивацію до навчання та сприяє розвитку когнітивних навичок молодших школярів, що є ключовими факторами успішного навчання в умовах дистанційної освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Ваколюк А. Інтеграція ігрових та анімаційних технологій у систему дистанційного навчання молодших школярів / А.Ваколюк, С.Бричок // Інноватика у вихованні. - 2024. - Вип. 20. - С. 45-55.
Ключові слова: ігрові технології, анімаційні технології, дистанційне навчання, молодші школярі, пізнавальна активність, мотивація, Нова українська школа, інтерактивні методики
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 791 Масові розваги. Вистави. Виставки
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 12 Груд 2024 12:24
Останні зміни: 12 Груд 2024 12:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15265

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу