Ваколюк А.М. та Бричок С.Б. (2024) ІНТЕГРАЦІЯ ІГРОВИХ ТА АНІМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СИСТЕМУ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Інноватика у вихованні, 2024: Вип. 20. с. 45-55. ISSN 2411-4553
Текст
Ваколюк А., Бричок С..pdf Завантажити (3MB) |
Анотація
У статті розглядаються можливості інтеграції ігрових та анімаційних технологій у систему дистанційного навчання молодших школярів. Особлива увага приділяється впливу цих технологій на пізнавальну активність, мотивацію та рівень засвоєння навчального матеріалу дітьми початкової школи. Досліджуються переваги використання інтерактивних інструментів у контексті Нової української школи, зокрема можливості залучення учнів до активної участі в навчальному процесі, забезпечення емоційної залученості та підвищення рівня мотивації через застосування ігрових та анімаційних методів. Представлено аналіз основних освітніх платформ, таких як ClassDojo, Kahoot!, Seesaw, BrainPOP, які дозволяють ефективно інтегрувати ігрові та анімаційні технології в дистанційне навчання. Описані переваги кожної з платформ, їх роль у створенні інтерактивного освітнього середовища та забезпеченні індивідуального підходу до кожного учня. Зазначено, що інтерактивні завдання, вікторини та анімаційні пояснення не лише полегшують засвоєння складних концепцій, але й сприяють розвитку критичного мислення, творчих здібностей та комунікативних навичок учнів. Інтеграція ігрових та анімаційних технологій у дистанційне навчання дає змогу підтримувати високу мотивацію до навчання та сприяє розвитку когнітивних навичок молодших школярів, що є ключовими факторами успішного навчання в умовах дистанційної освіти.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |