Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ

Пустовіт Г.П. та Саранчук Д. (2024) ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАРМАЦЕВТІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ: ТЕОРЕТИЧНІ КОНЦЕПТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024: Вип. 2. с. 5-18. ISSN 3006-6166

[img] Текст
Пустовіт Г., Саранчук Д..pdf

Завантажити (5MB)

Анотація

У статті схарактеризовано ключові компетентності, зміст яких складає комплекс здобутих особистістю універсальних знань, що відрізняються широким рівнем узагальнення, містять загальнонаукові і загальнопрофесійні категорії, поняття, закони, принципи і закономірності функціонування науки, техніки та сучасного українського суспільства. Обґрунтовано складові поняття здоров’язбережувальної компетентності, якою є низка важливих ключових компетентностей майбутнього фармацевта, а саме: пізнавальна, загально-психологічна, інформаційна, емоційна, рефлексивна, комунікативна. Виокремлено й проаналізовано здоров’язбережувальні цінності та ціннісні орієнтації. Визначено сутнісні ознаки і зміст першого загальнотеоретичного концепту проблеми формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі фахової підготовки. У контексті останнього з’ясовано зміст наступного теоретичного концепту – понятійно-категоріального. Законодавчі акти й урядові документи, що регулюють формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фармацевтів у закладах вищої медичної освіти склали сутність третього теоретичного концепту формування досліджуваного феномена.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Пустовіт Г., Саранчук Д. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх фармацевтів у процесі фахової підготовки: теоретичні концепти / Г.Пустовіт, Д.Саранчук // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття : електронний наук.-метод. журнал. - Рівне : РДГУ, 2024. - Вип. 2. - С. 5-18.
Ключові слова: майбутні фармацевти, здоров’я, компетентність, компетенції, здоров’язбережувальна компетентність, фахова підготовка, заклади вищої медичної освіти, теоретичні концепти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 615 Фармакологія. Терапія. Токсикологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 21 Груд 2024 21:56
Останні зміни: 21 Груд 2024 21:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15518

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу