Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Павлюк К та Третяк О.М. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 92-95.

[img] Текст
Павлюк К., Третяк О.М..pdf

Завантажити (2MB)
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлюк К. Педагогічні умови використання інтерактивних технологій навчання у початковій школі / К.Павлюк, О.М.Третяк // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. е-конф. з міжнарод. участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві: досягнення, виклики та перспективи», м. Рівне, 23-24 жовт. 2024 р. - Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет, 2024. - С. 92-95.
Ключові слова: інтерактивні технології, навчання, початкова школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 22 Груд 2024 13:52
Останні зміни: 22 Груд 2024 13:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15543

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу