Ткачук М. та Бісовецька Л.А. (2024) РОЛЬ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ВЗАЄМОДІЄМО УСНО ЗА ЗМІСТОМ ПРОСЛУХАНОГО» У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2024. с. 125-128.
Текст
Ткачук М., Бісовецька Л.А..pdf Завантажити (2MB) |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ткачук М. Роль змістовної лінії "Взаємодіємо за змістом прослуханого" у процесі формування мовленнєвих умінь учнів початкової школи / М.Ткачук, Л.А.Бісовецька // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. е-конф. з міжнарод. участю «Освіта і виховання в інформаційному суспільстві: досягнення, виклики та перспективи», м. Рівне, 23-24 жовт. 2024 р. - Рівне : Рівненський державний гуманітарний університет, 2024. - С. 125-128. |
Ключові слова: | мовленнєві уміння, учні початкової школи, |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 22 Груд 2024 14:38 |
Останні зміни: | 22 Груд 2024 14:38 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15549 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |