Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОДОЛАННІ АГРЕСИВНИХ ПРОЯВІВ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Козлюк О.А. та Косарєва О.І. та Сіроткін М.С. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЇ У ПОДОЛАННІ АГРЕСИВНИХ ПРОЯВІВ ДОШКІЛЬНИКІВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ. Вісник науки та освіти, 2024 (№5): 23. с. 998-1013. ISSN 2786-6165

[img]
Перегляд
Текст
Козлюк О., Косарєва О., Сіроткін М._Використання ігрових технологій.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена проблемі подолання агресивних проявів у дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти в умовах воєнного стану. Постійні обстріли, звуки сирен, тривога близьких – це ті негативні фактори, які в подальшому можуть викликати або тривожність, або агресивність як захисну реакцію дитячого організму. Тому рання допомога дітям у тому як впоратися зі стресом від війни дозволить запобігти розвитку різного роду проблем надалі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Козлюк О.А. Використання ігрових технології подолання агресивних проявів дошкільників в умовах воєнного стану / О.А.Козлюк, О.І.Косарєва, М.С.Сіроткін // Вісник науки та освіти. - 2024. - №5(23). - С. 998-1013.
Ключові слова: агресивні прояви, воєнний стан, діти старшого дошкільного віку, ігрові технології, корекція агресивних проявів
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 35 Державне адміністративне управління. Військова справа > 355 Військова справа в цілому
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 26 Груд 2024 09:36
Останні зміни: 26 Груд 2024 09:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15640

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу