Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Павлюк Т.О. та Косарєва О.І. та Козлюк О.А. (2020) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД В ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГІКО-МАТЕМАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. Педагогічний часопис Волині, 2020 (№1): 16. с. 121-127.

[img]
Перегляд
Текст
Павлюк_Т_Косарєва_О_Козлюк_О_.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлюк Т. Особистісно орієнтований підхід в організації логіко-математичного розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення / Т.Павлюк, О.Косарєва, О.Козлюк // Педагогічний часопис Волині. - 2020. - №1 (16). - С. 121-127.
Ключові слова: дитина дошкільного віку, порушення мовлення,особистісно орієнтований підхід, логіко-математичний розвиток, словесно-логічне мислення, заклад дошкільної освіти
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 26 Груд 2024 10:10
Останні зміни: 26 Груд 2024 10:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15644

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу