Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ

Дичківська І.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ. Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти, 2020. с. 50-54.

[img]
Перегляд
Текст
Інклюзивна освіта як інноваційна модель навчання_Дичківська І.М_2020.pdf

Завантажити (158kB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Дичківська І.М. Інклюзивна освіта як інноваційна модель навчання / І.М.Дичківська // Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (22–23 жовт. 2020 р., м. Дніпро). – Дніпро. – 2020. - С. 50-54.
Ключові слова: інклюзивна освіта, інноваційна модель навчання
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 27 Груд 2024 10:44
Останні зміни: 27 Груд 2024 10:44
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15675

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу