Дичківська І.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК ІННОВАЦІЙНА МОДЕЛЬ НАВЧАННЯ. Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти, 2020. с. 50-54.
| 
 | Текст Інклюзивна освіта як інноваційна модель навчання_Дичківська І.М_2020.pdf Завантажити (158kB) | Перегляд | 
| Тип елементу: | Стаття | 
|---|---|
| Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дичківська І.М. Інклюзивна освіта як інноваційна модель навчання / І.М.Дичківська // Новітні технології психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному навчальному просторі закладів загальної середньої освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. (22–23 жовт. 2020 р., м. Дніпро). – Дніпро. – 2020. - С. 50-54. | 
| Ключові слова: | інклюзивна освіта, інноваційна модель навчання | 
| Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти | 
| Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської | 
| Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк | 
| Дата внесення: | 27 Груд 2024 10:44 | 
| Останні зміни: | 27 Груд 2024 10:44 | 
| URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15675 | 
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
|  | Перегляд елементу | 
 
		    


