Козлюк О.А. та Гранюк В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 96-104.
|
Текст
Козлюк_Гранюк_Використання_інклюзивної літератури_ПЕдагогічна_освіта_і_наука_в_21_ст_2024.pdf Завантажити (544kB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено актуальність проблеми інклюзивної дошкільної освіти, а також проблеми виховання толерантного ставлення до дітей з особливими потребами. У статті закцентовано, що сьогодні відбувається пошук ефективних засобів для формування толерантного ставлення, серед яких автори називають інклюзивні іграшки, мультфільми про дітей/людей з інвалідністю, художня література. Для свого дослідження обрано саме літературу для дітей, і зокрема її окремий напрям – інклюзивну літературу. У контексті дослідження особливий інтерес має інклюзивна література, що спрямована на формування поняття «особистої різноманітності», а також література про життя дітей з особливими освітніми потребами, їх пригодами, переживаннями та прагненням до життя.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Козлюк О.А Використання інклюзивної літератури в освітньому процесі закладу дошкільної освіти / О.А.Козлюк, В.Гранюк // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - 2024. - №3. - С.96-104. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 17 Філософія моралі. Етика. Практична філософія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 28 Груд 2024 15:15 |
Останні зміни: | 28 Груд 2024 15:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15691 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |