Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНО СПРЯМОВАНОГО СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ

Марчук Г.В. (2024) ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНО СПРЯМОВАНОГО СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ У НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ Т.І. ПОНІМАНСЬКОЇ. Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету, 2024: Вип.1. с. 329-334.

[img]
Перегляд
Текст
Марчук Г.pdf

Завантажити (473kB) | Перегляд

Анотація

Стаття розкриває актуальність проблеми формування соціального досвіду дітей дошкільного віку в умовах сьогодення. Зміни, що відбуваються в суспільстві, дошкільного віку. Висвітлено погляди професора Т.І. Поніманської на становлення гуманістично спрямованого соціального досвіду дошкільників. Дошкільний вік є найважливішим етапом у розвитку особистості дитини. Саме в цей період дитина починає освоювати соціальний світ, вчиться взаємодіяти з людьми, проходить перші кроки в своєму соціальному розвитку. Від того, які цінності будуть сформовані у дітей сьогодні, від того, наскільки молоде покоління буде готове до нового типу соціальних відносин, залежить розвиток нашого суспільства і в теперішній час, і в майбутньому.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Марчук Г. Проблема формування гуманістично-спрямованого соціального досвіду дітей дошкільного віку у науково-педагогічній спадщині Т.І. Поніманської / Г. Марчук // Наукові записки Бердянського державного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки : зб. наук. пр. - Бердянськ : БДПУ, 2024. - Вип. 1. - С. 329-334.
Ключові слова: професор Т.І. Поніманська, науково-педагогічна спадщина, соціалізація, гуманістично спрямований соціальний досвід, соціальна компетентність, соціальна поведінка, діти дошкільного віку.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 30 Груд 2024 13:41
Останні зміни: 31 Груд 2024 08:08
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15743

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу