Горопаха Н.М. (2024) ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноваційна педагогіка, 2024 (Вип.76). с. 203-206. ISSN 2663-6085, 2663-6093
|
Текст
Горопаха Н.М. Інноваційні методи розвитку креативності.pdf Завантажити (491kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядається важливість інноваційних методів розвитку креативності у дітей дошкільного віку, акцентуючи на їхній ролі в освітньому процесі. Основною метою дослідження є виявлення ефективності цих методів та можливостей їх впровадження у навчання. У ранньому віці діти відкриті до нових ідей, що створює ідеальне серед-овище для розвитку творчих здібностей. Педагоги відіграють ключову роль у формуванні креативності, надаючи дітям можливості для самовираження, заохочуючи їх до експериментування та підтримуючи їхні ініціативи. Серед інноваційних методів, що активно використовуються для розвитку креативності, виділяються ігрові технології, проєктне навчання, арттерапія, інтеграція технологій STREAM, метод мозкової атаки, креативні вправи та використання нових технологій. Ці підходи сприяють створенню сприятливого освітнього середовища, яке стимулює ініціативність та активність дітей. Наприклад, ігрові технології не лише підвищують мотивацію, але й допомагають у розвитку соціальних навичок, тоді як проєктне навчання формує критичне мислення та навички командної роботи. Дослідження підтверджують, що використання інтерактивних технологій, таких як віртуальна реальність, відкриває нові горизонти для розвитку креативності, створюючи унікальне освітнє середовище, що спонукає дітей до активної участі. Групове обговорення ідей, що застосовується в методі мозкової атаки, стимулює творчий потенціал дітей та збільшує кількість ідей. Базовий компонент дошкільної освіти в Україні закладає основи для впровадження інноваційних методів, наголошуючи на системному підході, гнучкості навчання, інтеграції соціальної взаємодії та психологічного комфорту. Підготовка педагогів до використання цих методів є ключовим чинником у реалізації інноваційних технологій, адже професійний розвиток вихователів забезпечує успішність реалізації нових підходів у навчанні. Таким чином, розвиток креативності у дітей дошкільного віку через інноваційні методи є критично важливим аспектом їхнього загального розвитку, що формує їх готовність до навчання та адаптації у швидко змінюваному світі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н.М. Інноваційні методи розвитку креативності у дітей дошкільного віку / Н.М. Горопаха // Інноваційна педагогіка. - 2024. - Вип. 76. - С. 203-206. - DOI https://doi.org/10.32782/2663-6085/2024/76.41 |
Ключові слова: | креативність, діти дошкільного віку, інноваційні методи, освітній процес, ігрові технології, проєктне навчання, арттерапія розвиток творчості, педагогічні практики, соціальна взаємодія |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 02 Січ 2025 08:09 |
Останні зміни: | 02 Січ 2025 08:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15765 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |