Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ: СУЧАСНИЙ СТАН Й ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ

Поліщук Н.В. (2022) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ: СУЧАСНИЙ СТАН Й ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ. Інноваційна педагогіка, 2022: Вип. 47. с. 205-209. ISSN 2663-6085, 2663-6093

[img]
Перегляд
Текст
Поліщук Н.В. Особистісно орієнтований.pdf

Завантажити (146kB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано сучасний стан впровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій, адже в сучасному європейському просторі педагогічна освіта має здійснюватися згідно загальнолюдських, особистісних і життєвих цінностей та з урахуванням національних особливостей і менталітету. Встановлено, що пріоритетною метою особистісно зорієнтованого навчання є розвиток особистості (індивідуальність, освіченість, творчі здібності, можливості, мислення, амостійність, активність, відповідальність) та самореалізація духовного начала людини в соціокультурному середовищі. З’ясовано, що на основі впровадження особистісно орієнтованого підходу, який пов'язаний з комунікативним та компетентнісним підходами, в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій реалізується значна кількість педагогічних технологій (саморозвиваючого навчання, адаптивної школи,
ігрові, інтерактивні, інформаційно-комунікаційні; особистісно зорієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований, проєктно-технологічний підходи) та формується необхідна творча сила з потужним духовним потенціалом, з інноваційним і творчим мисленням у відповідності до викликів сучасного інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу. Проведене дослідження дозволило сформувати основні положення для ефективної реалізації особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій, а саме: послідовна підтримка та безперервність навчального процесу; створення освітнього середовища на основі активних і рефлексивно-діяльнісних форм і методів навчання; формування в здобувачів освіти вміння вчитися протягом життя; індивідуальне сприймання знань; розвиток творчого потенціалу, саморозвиток; інформація та знання створюються й опановуються здобувачами освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Поліщук Н.В. особистісно орієнтований підхід у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій: сучасний стан й особливості впровадження / Н.В.Поліщук // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 47. - С. 205-209.
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, навчально-виховний процес, загальнолюдські цінності, творчість, індивідуальність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 07 Січ 2025 21:07
Останні зміни: 07 Січ 2025 21:07
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15945

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу