Поліщук Н.В. (2022) ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ: СУЧАСНИЙ СТАН Й ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ. Інноваційна педагогіка, 2022: Вип. 47. с. 205-209. ISSN 2663-6085, 2663-6093
|
Текст
Поліщук Н.В. Особистісно орієнтований.pdf Завантажити (146kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано сучасний стан впровадження особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій, адже в сучасному європейському просторі педагогічна освіта має здійснюватися згідно загальнолюдських, особистісних і життєвих цінностей та з урахуванням національних особливостей і менталітету. Встановлено, що пріоритетною метою особистісно зорієнтованого навчання є розвиток особистості (індивідуальність, освіченість, творчі здібності, можливості, мислення, амостійність, активність, відповідальність) та самореалізація духовного начала людини в соціокультурному середовищі. З’ясовано, що на основі впровадження особистісно орієнтованого підходу, який пов'язаний з комунікативним та компетентнісним підходами, в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій реалізується значна кількість педагогічних технологій (саморозвиваючого навчання, адаптивної школи,
ігрові, інтерактивні, інформаційно-комунікаційні; особистісно зорієнтоване навчання, індивідуальний, диференційований, проєктно-технологічний підходи) та формується необхідна творча сила з потужним духовним потенціалом, з інноваційним і творчим мисленням у відповідності до викликів сучасного інформаційно-високотехнологічного науково-технічного прогресу. Проведене дослідження дозволило сформувати основні положення для ефективної реалізації особистісно орієнтованого підходу в процесі підготовки майбутніх вчителів технологій, а саме: послідовна підтримка та безперервність навчального процесу; створення освітнього середовища на основі активних і рефлексивно-діяльнісних форм і методів навчання; формування в здобувачів освіти вміння вчитися протягом життя; індивідуальне сприймання знань; розвиток творчого потенціалу, саморозвиток; інформація та знання створюються й опановуються здобувачами освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Поліщук Н.В. особистісно орієнтований підхід у процесі підготовки майбутніх вчителів технологій: сучасний стан й особливості впровадження / Н.В.Поліщук // Інноваційна педагогіка. - 2022. - Вип. 47. - С. 205-209. |
Ключові слова: | особистісно орієнтований підхід, навчально-виховний процес, загальнолюдські цінності, творчість, індивідуальність |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра філософії |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 07 Січ 2025 21:07 |
Останні зміни: | 07 Січ 2025 21:07 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15945 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |