Марчук Г.В. (2024) ВНЕСОК ПРОФЕСОРА ТАМАРИ ПОНІМАНСЬКОЇ У РОЗВИТОК ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи, 2024. с. 68-74.
|
Текст
Марчук Г.В._Внесок професора Тамари Поніманської у розвиток теорії та практики дошкільної освіти_2024..pdf Завантажити (308kB) | Перегляд |
Анотація
Звернення до освітньої діяльності, зокрема, Тамари Іллівни Поніманської дає змогу показати актуальність і важливість спадщини педагога, використати її напрацювання у становленні та розбудові системи дошкільної освіти в Україні. У сучасній науковій літературі з вищої педагогічної освіти її постать представлена біобібліографічним покажчиком та науковими розвідками її професійної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Марчук Г.В. Внесок професора Тамари Поніманської у розвиток теорії та практики дошкільної освіти / Г.В. Марчук // Роль особистості педагога в реформуванні української освіти в умовах війни: виклики, реалії та перспективи (до 80-річчя з дня народж. Т. Д. Дем’янюк та 75-річчя з дня народж. С. Г. Карпенчук) : зб. матеріалів ІІІ Регіон. наук.-практ. конф. - Рівне: РДГУ, 2024. - С. 68-74. |
Ключові слова: | дошкільна освіта, педагогічна спадщина, Т.І. Поніманська. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 08 Січ 2025 10:27 |
Останні зміни: | 08 Січ 2025 10:27 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/15982 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |