Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Кулакова Л.М. (2024) ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 188-192. ISSN 978-617-601-503-1

[img]
Перегляд
Текст
Кулакова Л. ОСОБЛИВОСТІ ПСИХОЛОГІЧНОГО СУПРОВОДУ.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Публікація присвячена актуальній проблемі збереження та зміцнення психологічного здоров’я особливої категорії здобувачів освіти – дітей з порушеннями розвитку, у тому числі з інвалідністю. У публікації висвітлено особливості психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кулакова Л. Особливості психологічного супроводу інклюзивної освіти на сучасному етапі / Л. Кулакова // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 188-192.
Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивне навчання, діти з особливими освітніми потребами, психологічний супровід, психологічна служба
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 10 Січ 2025 08:24
Останні зміни: 10 Січ 2025 08:24
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16059

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу