Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ: ПЕРЕШКОДИ, ВИКЛИКИ ТА ПОТЕНЦІЙНІ РІШЕННЯ

Стеца Н.В. (2024) ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВИХ ДІЙ: ПЕРЕШКОДИ, ВИКЛИКИ ТА ПОТЕНЦІЙНІ РІШЕННЯ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 240-244. ISSN 978-617-601-503-1

[img]
Перегляд
Текст
Стеца Н. ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ.pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

Дана тема передбачає розгляд проблем та перспектив впровадження інклюзивної освіти в умовах військових дій. Проаналізовано основні перешкоди, що виникають під час реалізації інклюзивних практик, зокрема фізичні ризики, психологічні травми у дітей та педагогів, обмежений доступ до ресурсів і відсутність відповідної інфраструктури. Висвітлено виклики, пов’язані з адаптацією навчального процесу до потреб дітей з особливими освітніми потребами в умовах нестабільності. Окремо розглянуто потенційні рішення, включно з підготовкою педагогів, використанням цифрових технологій, створенням безпечних навчальних середовищ та наданням психосоціальної підтримки. Дослідження підкреслює необхідність міжвідомчої співпраці та інноваційних підходів для забезпечення права на освіту для всіх дітей в умовах кризи.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стеца Н. Проблеми та перспективи впровадження інклюзивної освіти в умовах військових дій: перешкоди, виклики та потенційні рішення / Н. Стеца // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 240-244.
Ключові слова: інклюзивна освіта, військові дії, перешкоди, виклики, адаптація, психосоціальна підтримка, безпечне навчальне середовище, цифрові технології, міжвідомча співпраця
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра педагогіки, освітнього менеджменту та соціальної роботи
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 13 Січ 2025 08:13
Останні зміни: 13 Січ 2025 08:13
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16116

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу