Павелків К.М. (2024) ЗДОРОВА ШКОЛА ЯК КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 290-295. ISSN 978-617-601-503-1
|
Текст
Павелків К. ЗДОРОВА ШКОЛА.pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
Стаття присвячена проблемі збереження й зміцнення здоров’я в закладах освіти України. Розкрито особливості формування здоров’язбережувальної компетентності в контексті підходу «Здорова школа».
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К. Здорова школа як комплексний підхід до формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу / К. Павелікв // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 290-295. |
Ключові слова: | здоров’язбережувальна компетентність, освітній процес, здобувачі освіти, здорова школа |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 13 Січ 2025 13:59 |
Останні зміни: | 13 Січ 2025 13:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16165 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |