Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗДОРОВА ШКОЛА ЯК КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Павелків К.М. (2024) ЗДОРОВА ШКОЛА ЯК КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Освітні та наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації, 2024. с. 290-295. ISSN 978-617-601-503-1

[img]
Перегляд
Текст
Павелків К. ЗДОРОВА ШКОЛА.pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Стаття присвячена проблемі збереження й зміцнення здоров’я в закладах освіти України. Розкрито особливості формування здоров’язбережувальної компетентності в контексті підходу «Здорова школа».

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К. Здорова школа як комплексний підхід до формування здоров’язбережувальної компетентності учасників освітнього процесу / К. Павелікв // Освітньо-наукові інновації у сфері біології, збереження здоров’я людини та психосоціальної і фізичної реабілітації : зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., (м. Рівне, 15 листоп. 2024 р.). - Рівне : О.Зень, 2024. - С. 290-295.
Ключові слова: здоров’язбережувальна компетентність, освітній процес, здобувачі освіти, здорова школа
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: О. В. Іванчук
Дата внесення: 13 Січ 2025 13:59
Останні зміни: 13 Січ 2025 13:59
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16165

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу