Кашуба А.А. (2015) ПРОЕКТУВАННЯ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНИХ РУХОВИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ЗАСОБАМИ БАСКЕТБОЛУ. Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві, 2015: №3(31). с. 74-78.
|
Текст
Kashuba_A_A_3.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
На сьогодні однією з актуальних проблем педагогіки фізичного виховання є проблема формування спеціальних рухових умінь та навичок майбутніх фахівців галузі фізичної культури й спорту, зокрема вчителів, оскільки зміни, що відбуваються в суспільно-економічному житті України, а саме орієнтація людей на здобуття певного соціального статусу, супроводжуються підвищеними вимогами до фізичного та психологічного здоров’я громадян, яке, зі свого боку, викликає тривогу, а в молодих фахівців його погіршення відбувається ще під час навчання у ВНЗ.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кашуба А.А. Проектування моделі формування спеціальних рухових умінь та навичок у майбутніх учителів фізичної культури засобами баскетболу / А.А. Кашуба // Фізичне виховання, спорт і культура здоров’я у сучасному суспільстві : зб. наук. пр. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки / уклад. А. В. Цьось, С. П. Козіброцький. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2015. − № 3 (31). − С. 74-78. |
Ключові слова: | модель, технологія, навчально-тренувальний процес, формування спеціальних умінь і навичок, баскетбол. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 30 Січ 2025 11:15 |
Останні зміни: | 30 Січ 2025 11:15 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16539 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |