Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ

Кашуба А.А. (2024) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ЗМАГАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 2024: Вип.214. с. 380-385.

[img]
Перегляд
Текст
Kashuba_A_A_15.pdf

Завантажити (894kB) | Перегляд

Анотація

У статті здійснено теоретичний аналіз педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації змагальної діяльності школярів. Характеристику джерельної бази дослідження проблеми професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації змагальної діяльності здійснено за двома основними тематичними дослідницькими напрямами: професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури; організація змагальної діяльності як напрям професійної діяльності учителя фізичної культури. Для виконання одного із завдань дослідження – визначення педагогічних умов професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації змагальної діяльності школярів зі спортивних ігор у процесі вивчення фахових дисциплін – з’ясовано сутність понять «умова», «педагогічні умови» та ін.На основі аналізу наукових джерел, теорії і практики досліджуваного процесу з-поміж перспективних напрямів подальших наукових розвідок виокремлюємо впровадження системного і комплексного підходу до професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури в цілому та організації змагальної діяльності як напрям професійної діяльності учителя фізичної культури; впровадження нових та інноваційних форм професійного розвитку і саморозвитку майбутніх учителів фізичної культури.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Кашуба А.А. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури до організації змагальної діяльності школярів / А.А. Кашуба // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. - Кропивницький : Центральноукр. держ. ун-т ім. Володимира Винниченка, 2024. - Вип. 214. - С. 380-385
Ключові слова: професійна підготовка майбутніх учителів фізичної культури, педагогічні умови, організація змагальної діяльності школярів, Нова українська школа, компетентнісний підхід.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 30 Січ 2025 16:14
Останні зміни: 30 Січ 2025 16:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16565

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу