Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Гордусенко М.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. с. 151-156.

[img]
Перегляд
Текст
Гордусенко М.В..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Формування умінь подолання стресу є необхідним під час розвитку учнів молодшого шкільного віку, аби допомогти їм ефективніше навчатися, зберігати позитивний настрій і самопочуття, а також зменшити ризик виникнення різних проблем зі здоров’ям.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гордусенко М.В. Психолого-педагогічні особливості подолання стресових ситуацій дітьми молодшого шкільного віку / М.В. Гордусенко // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 151-156.
Ключові слова: молодший шкільний вік, стрес, подолання стресу, соціально-емоційні навички.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 31 Січ 2025 05:45
Останні зміни: 31 Січ 2025 05:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16573

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу