Гордусенко М.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. с. 151-156.
|
Текст
Гордусенко М.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Формування умінь подолання стресу є необхідним під час розвитку учнів молодшого шкільного віку, аби допомогти їм ефективніше навчатися, зберігати позитивний настрій і самопочуття, а також зменшити ризик виникнення різних проблем зі здоров’ям.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гордусенко М.В. Психолого-педагогічні особливості подолання стресових ситуацій дітьми молодшого шкільного віку / М.В. Гордусенко // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 151-156. |
Ключові слова: | молодший шкільний вік, стрес, подолання стресу, соціально-емоційні навички. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 31 Січ 2025 05:45 |
Останні зміни: | 31 Січ 2025 05:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16573 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |