ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Гордусенко М.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. pp. 151-156.

[img]
Preview
Text
Гордусенко М.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Формування умінь подолання стресу є необхідним під час розвитку учнів молодшого шкільного віку, аби допомогти їм ефективніше навчатися, зберігати позитивний настрій і самопочуття, а також зменшити ризик виникнення різних проблем зі здоров’ям.

Item Type: Article
Additional Information: Гордусенко М.В. Психолого-педагогічні особливості подолання стресових ситуацій дітьми молодшого шкільного віку / М.В. Гордусенко // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 151-156.
Uncontrolled Keywords: молодший шкільний вік, стрес, подолання стресу, соціально-емоційні навички.
Subjects: 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Divisions: Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання
Depositing User: Unnamed user with username Marchuk
Date Deposited: 31 Jan 2025 05:45
Last Modified: 31 Jan 2025 05:45
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16573

Actions (login required)

View Item View Item