Гордусенко М.В. (2023) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ПОДОЛАННЯ СТРЕСОВИХ СИТУАЦІЙ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи, 2023. pp. 151-156.
|
Text
Гордусенко М.В..pdf Download (3MB) | Preview |
Abstract
Формування умінь подолання стресу є необхідним під час розвитку учнів молодшого шкільного віку, аби допомогти їм ефективніше навчатися, зберігати позитивний настрій і самопочуття, а також зменшити ризик виникнення різних проблем зі здоров’ям.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Гордусенко М.В. Психолого-педагогічні особливості подолання стресових ситуацій дітьми молодшого шкільного віку / М.В. Гордусенко // Підготовка майбутніх педагогів до виховної діяльності освітньому просторі НУШ: досвід, реалії, перспективи : електрон. зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. - Рівне : РДГУ, 2023. - С. 151-156. |
Uncontrolled Keywords: | молодший шкільний вік, стрес, подолання стресу, соціально-емоційні навички. |
Subjects: | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Divisions: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Depositing User: | Unnamed user with username Marchuk |
Date Deposited: | 31 Jan 2025 05:45 |
Last Modified: | 31 Jan 2025 05:45 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16573 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |