Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДЕЯКІ АСПЕКТИ ІНОЗЕМНОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Тарчинська Ю.Г. та Івченко Г.А. та Сітовський Л.П. (2024) ДЕЯКІ АСПЕКТИ ІНОЗЕМНОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2024: Вип. 3. с. 27-33.

[img]
Перегляд
Текст
Тарчинська Ю.Г., Івчинко Г.А., Сітовський Л.П._ДЕЯКІ АСПЕКТИ ІНОЗЕМНОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ.pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Офіційний посилання: https://doi.org/10.32782/ART/2024-3-5

Анотація

Актуальний закордонний досвід підготовки фахівців мистецької освітньої галузі свідчить про належну оцінку спільнотою економічно розвинених країн мистецтва як важливого чинника збереження історичних, національних та культурних цінностей, як стратегічного засобу соціального, економічного, освітнього розвитку суспільства, дієвого способу формування творчого потенціалу особистості, її здатності до духовного та інтелектуального зростання. Ефективність освітньої системи цих країн спонукає до вивчення інноваційних практик в іноземній мистецькій освіті, прийнятних для використання у вітчизняному навчально-виховному процесі. Урахування гуманістичного підходу згідно зарубіжного досвіду передбачає: створення максимально сприятливих умов для професійного становлення та самовдосконалення особистості, унікального розвитку кожного здобувача шляхом надання можливостей для реалізації його власної освітньої траєкторії, розкриття засобами мистецької освіти у її міждисциплінарних зв’язках особистісного духовного та художнього потенціалу й формування ціннісної системи на національному ґрунті, культури толерантних взаємин. Компетентнісно орієнтована підготовка майбутніх фахівців мистецької освітньої галузі передбачає залучення студентів до інтенсивного навчання із поступовим включенням їх у різні види практичної діяльності. Це підносить цінність творчо-діяльнісного підходу, основними завданнями якого в контексті дослідження виявлено: орієнтування освітнього процесу на суспільно значущі результати, ефективне поєднання індивідуального самостійного навчання з інноваційною колективною (а також автономною) креативною діяльністю, продуктивна партнерська взаємодія студентів із викладачами-наставниками, шкільними педагогами, менторами.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Тарчинська Ю.Г. Деякі аспекти іноземного досвіду підготовки фахівців мистецької освітньої галузі / Ю.Г.Тарчинська, Г.А.Івченко, Л.П.Сітовський // Мистецька освіта та розвиток творчої особистості. - 2024. - Вип. 3. - С. 27-33. https://doi.org/10.32782/ART/2024-3-5
Ключові слова: мистецька освіта, мистецька освітня галузь, підготовка фахівців мистецької освітньої галузі, загальна мистецька освіта, іноземний досвід, порівняльна педагогіка
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Факультет музичного мистецтва > Кафедра вокально-хорового мистецтва
Факультет музичного мистецтва > Кафедра народно-інструментального виконавства
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 31 Січ 2025 11:19
Останні зміни: 31 Січ 2025 11:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16594

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу