Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ "ТОВАРОЗНАВСТВО ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями 073 „Менеджмент” і 075 “Маркетинг” денної та заочної форм навчання

Машта Н.О. (2020) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ "ТОВАРОЗНАВСТВО ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями 073 „Менеджмент” і 075 “Маркетинг” денної та заочної форм навчання. [Методичні рекомендації]

[img] Текст
Машта Н.О. Практичні ТПТ 2020.pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

Товарознавство продовольчих товарів – одна з дисциплін, яка формує знання і навики менеджерів та вивчає питання, пов'язані не тільки з властивостями та якістю товарів, сировини, матеріалів, основами технологічних процесів, але і з впливом цих процесів на властивості товарів, розробкою наукової класифікації товарів, дослідженням проблем визначення якості, фальсифікації, пакування, зберігання, транспортування і реалізації товарів, розширенням асортименту товарів відповідно до купівельного попиту і розвитку виробництва. Основною метою практичних занять з дисципліни "Товарознавство продовольчих товарів" є набуття здобувачами вищої освіти практичних навиків щодо вивчення асортименту, принципів і методів визначення якості, органолептичних способів оцінювання та вивчення способів фальсифікації основних груп продовольчих товарів (зерноборошняних та плодоовочевих товарів, кондитерських виробів, смакових товарів, яєць, молочних товарів, м’яса і риби та виробів з них).

Тип елементу: Методичні рекомендації
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни "Товарознавство продовольчих товарів" для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальностями 073 „Менеджмент” і 075 “Маркетинг” денної та заочної форм навчання / уклад. Н.О. Машта. - Рівне : РДГУ, 2020. - 64 с.
Ключові слова: товарознавство, продовольчі товари, вища освіта, бакалавр, менеджмент, маркетинг, денна форма навчання, заочна форма навчання.
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра документальних комунікацій та менеджменту
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 13 Лют 2025 09:31
Останні зміни: 13 Лют 2025 09:56
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16829

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу