Синьчук О.М. та Устич Н.В. (2025) СУТНІСТЬ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Global Trends in the Development of Information Technology and Science, 2025. с. 140-145.
![]() |
Текст
Синьчук О.М., Устич Н.В..pdf Завантажити (2MB) |
Анотація
Декларація ООН визначає концептуальні засади соціального розвитку держави, що передбачає здатність сучасного суспільства розвиватися на основі терпимості, толерантності, засудження дискримінації, поваги до людського розмаїття, рівності можливостей та безпеки. Це зумовлено визначенням головної мети соціального розвитку держави – «створення суспільства для всіх» [5], що забезпечує захист та повну інтеграцію в соціум усіх осіб, в тому числі й людей з особливими потребами. Такий цілісний підхід відкриває шлях до реалізації прав і можливостей для кожної людини і, насамперед, передбачає рівний доступ до здобуття якісної освіти.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Синьчук О.М. Сутність ефективної організації інклюзивного навчання в початковій школі / О.М.Синьчук, Н.В.Устич // Global Trends in the Development of Information Technology and Science : сollection of Scientific Papers "International Scientific Unity" with Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Conference. February 5-7, 2025. - Stockholm, 2025. - Р. 140-145. ISBN 979-8-89704-922-9, DOI 10.70286/ISU-05.02.2025 |
Ключові слова: | початкова школа, інклюзивне навчання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 19 Лют 2025 12:41 |
Останні зміни: | 19 Лют 2025 12:41 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16936 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |