Павлова Н.С. та Музичук К.П. (2020) КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНА ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2020: Вип.30,т.4. с. 168-176. ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)
![]() |
Текст
Павлова Н.,Музичук К..pdf Завантажити (501kB) |
Анотація
У статті відображено окремі аспекти компетентнісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів інформатики в закладах вищої освіти (ЗВО). На основі аналізу науково-методичних досліджень, довідниково-енкциклопедичних джерел узагальнено причини впровадження компетентнісного підходу (К-підхід), розкрито зміст поняття «компетентність». Звернено увагу на особистісно-орієнтовані й теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутніх учителів. К-підхід, орієнтуючись на компетентності, які мають бути сформовані в майбутнього фахівця, корегує його навчально-пізнавальну діяльність у ЗВО і проєктує результати навчання, відображаючи те, що повинен знати, розуміти, вміти продемонструвати здобувач вищої освіти після завершення навчання за відповідною освітньо-професійною програмою (ОПП). Як результати навчання за певною ОПП, компетентності, якими повинен оволодіти випускник ЗВО, є узагальненням його когнітивного (знаннєва компонента) і предметнопрактичного (діяльнісна компонента) досвіду, саморозвитку та самовдосконалення (особистісна компонента). Підготовка вчителів інформатики, які повинні не лише володіти знаннями, але й уміннями їх застосувати у професійних ситуаціях, здійснюється шляхом опанування відомостей у галузі інформатики, методики навчання інформатики та суміжних дисциплін.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павлова Н. Компетентнiсно орiєнтована професiйна пiдготовка майбутнiх учителів інформатики / Н. Павлова, К. Музичук // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - Вип. 30, т. 4. - С. 168-176. |
Ключові слова: | К-підхід, майбутній вчитель інформатики, освітньо-професійна програма «Середня освіта (інформатика)». |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 20 Лют 2025 19:59 |
Останні зміни: | 20 Лют 2025 20:01 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16988 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |