Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНА ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ

Павлова Н.С. та Музичук К.П. (2020) КОМПЕТЕНТНІСНО ОРІЄНТОВАНА ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2020: Вип.30,т.4. с. 168-176. ISSN 2308-4855 (Print), ISSN 2308-4863 (Online)

[img] Текст
Павлова Н.,Музичук К..pdf

Завантажити (501kB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.24919/2308-4863.4/30.212575

Анотація

У статті відображено окремі аспекти компетентнісно орієнтованої професійної підготовки майбутніх учителів інформатики в закладах вищої освіти (ЗВО). На основі аналізу науково-методичних досліджень, довідниково-енкциклопедичних джерел узагальнено причини впровадження компетентнісного підходу (К-підхід), розкрито зміст поняття «компетентність». Звернено увагу на особистісно-орієнтовані й теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованої методичної підготовки майбутніх учителів. К-підхід, орієнтуючись на компетентності, які мають бути сформовані в майбутнього фахівця, корегує його навчально-пізнавальну діяльність у ЗВО і проєктує результати навчання, відображаючи те, що повинен знати, розуміти, вміти продемонструвати здобувач вищої освіти після завершення навчання за відповідною освітньо-професійною програмою (ОПП). Як результати навчання за певною ОПП, компетентності, якими повинен оволодіти випускник ЗВО, є узагальненням його когнітивного (знаннєва компонента) і предметнопрактичного (діяльнісна компонента) досвіду, саморозвитку та самовдосконалення (особистісна компонента). Підготовка вчителів інформатики, які повинні не лише володіти знаннями, але й уміннями їх застосувати у професійних ситуаціях, здійснюється шляхом опанування відомостей у галузі інформатики, методики навчання інформатики та суміжних дисциплін.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павлова Н. Компетентнiсно орiєнтована професiйна пiдготовка майбутнiх учителів інформатики / Н. Павлова, К. Музичук // Актуальнi питання гуманiтарних наук. - 2020. - Вип. 30, т. 4. - С. 168-176.
Ключові слова: К-підхід, майбутній вчитель інформатики, освітньо-професійна програма «Середня освіта (інформатика)».
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 377 Спеціалізоване навчання. Професійно-технічне навчання. Професійні коледжі. Політехнічна освіта
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 20 Лют 2025 19:59
Останні зміни: 20 Лют 2025 20:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/16988

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу