Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ПЕДАГОГІКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ

Яковишина Т.В. (2021) ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ПЕДАГОГІКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 205-210.

[img] Текст
Т.В. Яковишина.pdf

Завантажити (408kB)

Анотація

Класифікація методів у арт-педагогіці ґрунтується на загальноприйнятих підходах до їхнього визначення в дидактиці, в художній педагогіці та спеціальній педагогіці, яка враховує необхідність підбору для кожної категорії учнів з особливими освітніми потребами такої композиції методів і прийомів, які б дали найбільший результат.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковишина Т.В. Переваги застосування арт-педагогіки в інклюзивному навчанні / Т.В. Яковишина // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 31 берез. 2021 р. - Рівне : Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, 2021. - С. 205-210.
Ключові слова: інклюзивне навчання, діти з особливими потребами, арт-педагогіка.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 24 Лют 2025 09:51
Останні зміни: 24 Лют 2025 09:51
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17029

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу