Яковишина Т.В. (2021) ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ АРТ-ПЕДАГОГІКИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ НАВЧАННІ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 205-210.
![]() |
Текст
Т.В. Яковишина.pdf Завантажити (408kB) |
Анотація
Класифікація методів у арт-педагогіці ґрунтується на загальноприйнятих підходах до їхнього визначення в дидактиці, в художній педагогіці та спеціальній педагогіці, яка враховує необхідність підбору для кожної категорії учнів з особливими освітніми потребами такої композиції методів і прийомів, які б дали найбільший результат.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т.В. Переваги застосування арт-педагогіки в інклюзивному навчанні / Т.В. Яковишина // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 31 берез. 2021 р. - Рівне : Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, 2021. - С. 205-210. |
Ключові слова: | інклюзивне навчання, діти з особливими потребами, арт-педагогіка. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 24 Лют 2025 09:51 |
Останні зміни: | 24 Лют 2025 09:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17029 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |