Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ

Чугай О.Л. та Яковишина Т.В. (2024) ПРОБЛЕМА РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ. Перспективи розвитку науки, освіти, технологій та суспільства в контексті євроінтеграції, 2024. с. 25-26.

[img] Текст
Чугай О.Л., Яковишина Т.В..pdf

Завантажити (385kB)

Анотація

Здебільшого вчителі математики у початковій школі зосереджуються на вивченні алгоритмів та правил, замість того, щоб стимулювати учнів до пошуку різнихшляхів вирішення завдань. Це може призвести до того, що здобувачі навчаються механічно застосовувати алгоритми, але не розвивають навичок критичного мислення. Бракування інтерактивності на уроках математики також може стати перешкодою для розвитку критичного мислення. Учні повинні мати можливість обговорювати різні шляхи вирішення задач, аналізувати помилки та виправляти їх, спільно шукати альтернативні розв’язки. Відсутність такого спілкування може пригнічувати здобувачів та не стимулювати їх до самостійного мислення. Для розв’язання означених аспектів необхідно впроваджувати такі методи навчання, які були б спрямовані на активну участь учнів у процесі вивчення математики. Наприклад, використання групової роботи, задач з відкритими відповідями, завдання, які вимагають застосування різних стратегій. Також важливо підтримувати атмосферу в класі, де допускається помилка як частина навчання, де здобувачі не бояться висловлювати свої думки та ділитися своїми методами вирішення задач

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Чугай О.Л. Проблема розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках математики / О.Л. Чугай. Т.В. Яковишина // Перспективи розвитку науки, освіти, технологій та суспільства в контексті євроінтеграції : зб. тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. (Рівне, 2 трав. 2024 р.). - Рівне : ЦФЕНД, 2024. - С. 25-26.
Ключові слова: розвиток мислення, критичне мислення, молодші школярі, уроки математики.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 24 Лют 2025 11:40
Останні зміни: 24 Лют 2025 11:40
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17032

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу