Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СПЕЦИФІКА ТА ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ

Гноянець Л.О. та Яковишина Т.В. (2021) СПЕЦИФІКА ТА ЗМІСТ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ УЧНЯМИ. Професійний розвиток педагога, 2021. с. 39-42.

[img] Текст
Гноянець Л.О., Яковишина Т.В..pdf

Завантажити (390kB)

Анотація

Система професійної підготовки вчителів – це складна цілісна та багатовимірна структурна формація, мета якої полягає у підготовці фахівця, здатного творчо підійти до вирішення проблем освітнього процесу. Компоненти підготовки вчителя до роботи з обдарованими дітьми дозволяють реалізувати низку функцій: когнітивний компонент реалізує когнітивно-гносеологічні інтегративні та виховні функції; операційнодіяльнісний – аналітико-діагностичні, прогностично-логічні координаційно організаційні функції, які найбільш повно відображають основні практичні напрями роботи вчителя з обдарованими дітьми; ціннісно-смисловий – рефлексивну, інтегруючу та цільову функції; мотиваційний – цілеспрямовану, рефлексивну та регулюючу функції; особистісний – інтегративну, що забезпечує цілісність процесу особистого розвитку вчителя, нормативну та комунікативну; рефлексивний – рефлексивні, комунікативні та когнітивно-гносеологічні. Функції компонентів підготовки виокремлено на основі урахування специфіки основної діяльності вчителя, яку він реалізує під час роботи з обдарованими дітьми.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гноянець Л.О. Специфіка та зміст фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів до роботи з обдарованими учнями / Л.О. Гноянець, Т.В. Яковишина // Професійний розвиток педагога : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 31 берез. 2021 р. - Рівне : Рівнен. держ. гуманіт. ун-т, 2021. - С. 39-42.
Ключові слова: педагогічна освіта, фахова підготовка, учитель початкових класів, обдаровані учні.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 24 Лют 2025 12:14
Останні зміни: 24 Лют 2025 12:14
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17033

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу