Яковишина Т.В. та Павлушенко А. (2024) ДЕЯКІ АСПЕКТИ СТАТЕВОРОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах новоїмсоціокультурної реальності, 2024. с. 364-366.
![]() |
Текст
Павлушенко А., Яковишина Т..pdf Завантажити (1MB) |
Анотація
У молодшому шкільному віці актуалізуються соціальні взаємодії – важливим аспектом є підтримка дітей у спілкуванні з однолітками і дорослими. Для дітей з особливими освітніми потребами це може вимагати додаткових зусиль у розвитку соціальних навичок і побудові стосунків, що відображають статеві ролі, розвитку статевих ролей. Роль вчителя в статеворольовій соціалізації дітей з особливими освітніми потребами є багатогранною і важливою. Вчитель допомагає створити умови для успішного розвитку дітей, забезпечуючи підтримку, адаптацію навчального процесу і позитивне соціальне середовище. Розуміння і прийняття статевих ролей є важливими для соціального розвитку кожної дитини. Для дітей з особливими освітніми потребами цей процес може бути складнішим через їхні специфічні потреби в навчанні і соціалізації. Забезпечення адаптованого підходу до навчання і підтримки допомагає їм краще розуміти і реалізовувати свої соціальні ролі, що позитивно впливає на їхнє загальне благополуччя і розвиток.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Яковишина Т. Деякі аспекти статево-рольової соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами / Т. Яковишина, А. Павлушенко // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах новоїмсоціокультурної реальності : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, Україна, 10-11 жовт. 2024 р.) / редкол.: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, В.Є. Кавецький, О.Я. Жизномірська, М.М. Корман, Т. В. Магера, Г.І. Герасимчук, Н.Б. Стрийвус. - Тернопіль : ФОП Осадца Ю.В. 2024. - С. 364-366. |
Ключові слова: | статево-рольова соціалізація, молодші школярі, діти з особливими освітніми потребами. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 25 Лют 2025 10:10 |
Останні зміни: | 25 Лют 2025 10:10 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17056 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |