Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ДЕЯКІ АСПЕКТИ СТАТЕВОРОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Яковишина Т.В. та Павлушенко А. (2024) ДЕЯКІ АСПЕКТИ СТАТЕВОРОЛЬОВОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах новоїмсоціокультурної реальності, 2024. с. 364-366.

[img] Текст
Павлушенко А., Яковишина Т..pdf

Завантажити (1MB)

Анотація

У молодшому шкільному віці актуалізуються соціальні взаємодії – важливим аспектом є підтримка дітей у спілкуванні з однолітками і дорослими. Для дітей з особливими освітніми потребами це може вимагати додаткових зусиль у розвитку соціальних навичок і побудові стосунків, що відображають статеві ролі, розвитку статевих ролей. Роль вчителя в статеворольовій соціалізації дітей з особливими освітніми потребами є багатогранною і важливою. Вчитель допомагає створити умови для успішного розвитку дітей, забезпечуючи підтримку, адаптацію навчального процесу і позитивне соціальне середовище. Розуміння і прийняття статевих ролей є важливими для соціального розвитку кожної дитини. Для дітей з особливими освітніми потребами цей процес може бути складнішим через їхні специфічні потреби в навчанні і соціалізації. Забезпечення адаптованого підходу до навчання і підтримки допомагає їм краще розуміти і реалізовувати свої соціальні ролі, що позитивно впливає на їхнє загальне благополуччя і розвиток.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковишина Т. Деякі аспекти статево-рольової соціалізації молодших школярів з особливими освітніми потребами / Т. Яковишина, А. Павлушенко // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах новоїмсоціокультурної реальності : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Тернопіль, Україна, 10-11 жовт. 2024 р.) / редкол.: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, Ю. Ч. Шайнюк, В.Є. Кавецький, О.Я. Жизномірська, М.М. Корман, Т. В. Магера, Г.І. Герасимчук, Н.Б. Стрийвус. - Тернопіль : ФОП Осадца Ю.В. 2024. - С. 364-366.
Ключові слова: статево-рольова соціалізація, молодші школярі, діти з особливими освітніми потребами.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 25 Лют 2025 10:10
Останні зміни: 25 Лют 2025 10:10
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17056

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу