Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛІТЕРАТУРНА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ДЖЕРЕЛО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО РЕЖИСЕРА У ХУДОЖНЬОМУ ПРОЦЕСІ

Стихун Н.В. (2021) ЛІТЕРАТУРНА КОМПОЗИЦІЯ ЯК ДЖЕРЕЛО ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО РЕЖИСЕРА У ХУДОЖНЬОМУ ПРОЦЕСІ. Актуальнi питання гуманiтарних наук, 2021: Вип.35,Т.5. с. 63-68. ISSN 2308-4855 (Print), 2308-4863 (Online)

[img] Текст
Стихун Н.В..pdf

Завантажити (345kB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-5-10

Анотація

У статті аналізується проблема формування творчої особистості майбутнього режисера засобами літературної композиції; розглядається аспект професійного підходу до складання літературної композиції, починаючи з обґрунтування вибору теми, її актуальності, ідейно-тематичного та дійового аналізу і завершуючи втіленням на сцені; висвітлюються принципи та методи створення композиції, поетапність роботи у художньо-творчому процесі над літературно-сценічною композицією; розкриваються креативний задум виконання, невербальні засоби виразності у мовленнєвому спілкуванні. У статті зосереджується увага на вдосконаленні емоційно-образної виразності у роботі над літературною композицією, професійному володінні словом, подальшому ознайомленні із системою опрацювання літературної композиції основними елементами сценічної мови, а також на набутті режисерських знань, умінь та навичок у творчому процесі. У статті зауважується, що творча робота над літературною композицією дає можливість допомогти майбутнім фахівцям обрати правильний напрям у роботі над культурою сценічного мовлення; засвоїти методику роботи над словом у театральних колективах, студіях художнього читання; підготувати акторів, режисерів, читців, керівників народної художньої творчості, які б уміли діяти словом, володіли виразною, логічно чіткою, емоційною, літературно грамотною українською мовою, мали хорошу дикцію й гучний голос широкого діапазону; ознайомити з технікою й культурою сценічної мови, з елементами виконавської майстерності; набути теоретичних та практичних знань й умінь; спрямувати зусилля на розкриття значення виразних засобів у мовному спілкуванні актора та читця, їх опанування у навчально-творчому процесі, підвищення ефективності професійної майстерності майбутніх працівників освіти, культури, мистецтва.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стихун Н. Лiтературна композицiя як джерело формування творчої особистостi майбутнього режисера у художньому процесі / Н.В. Стихун // Актуальнi питання гуманiтарних наук. Мистецтвознавство. - 2021. - Вип. 35, т. 5. - С. 63-68.
Ключові слова: літературна композиція, творча особистість режисера, художній процес, драматургія композиції, театралізація, засоби театрального мистецтва, режисерська експлікація
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 792 Театр. Сценічне мистецтво. Драматичні вистави
Підрозділи: Художньо-педагогічний факультет > Кафедра театральної режисури
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 28 Лют 2025 05:32
Останні зміни: 28 Лют 2025 05:32
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17143

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу