Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЗМІСТ І СТРУКТУРА ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА

Цюлюпа Н.Л. та Цюлюпа С.Д. та Буцяк В. (2023) ЗМІСТ І СТРУКТУРА ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГА-МУЗИКАНТА. Fine Art and Culture Studies, 2023: Вип. 4. с. 100-105.

[img] Текст
Цюлюпа Н., Цюлюпа С., Буцяк В..pdf

Завантажити (333kB)
Офіційний посилання: https://doi.org/10.32782/facs-2023-4-13

Анотація

Стаття присвячена вивченню змісту та структури фахової компетентності педагога-музиканта, яка є критично важливою для успішного викладання музичних дисциплін у освітніх навчальних закладах різних рівнів.
У дослідженні розглядаються теоретичні основи поняття «фахова компетентність» у контексті музичної освіти і акцентується увага на специфіці педагогічної діяльності в процесі музичного навчання.
У статті розглядаються ключові аспекти фахової компетентності педагога-музиканта, включаючи його педагогічні, музичні, психологічні та міжособистісні здібності. Автори проводять аналіз сучасних підходів до підготовки педагогів-музикантів та вивчають, які компетентності вважаються найбільш важливими для успішності майбутньої професійної діяльності.
У статті проблеми фахової підготовки майбутнього педагога-музиканта розглядаються з позицій осмислення, інтерпретації та виконання музичних творів. Такий підхід дозволив розробити структуру фахової компетентності та виділити її компоненти.
Мета статті полягає у розкритті змісту та структури фахової компетентності педагога-музиканта, визначенні ключових аспектів, які впливають на успішну підготовку майбутніх фахівців в галузі музичної освіти Наукова новизна. Дана стаття пропонує комплексний підхід до аналізу фахової компетентності педагога музиканта, надає конкретні поради щодо підвищення її рівня в процесі навчання та саморозвитку.
Висновки. Загалом, стаття містить практичні рекомендації, які можуть бути використані для підвищення якості музичної освіти та підготовки кваліфікованих педагогів-музикантів. Крім того, вона відкриває нові перспективи для подальших досліджень у даному напрямку, що сприятиме розвитку музичної педагогіки.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Цюлюпа, Н. Зміст і структура фахової компетентності педагога-музиканта / Н.Цюлюпа, С.Цюлюпа, В.Буцяк. - Fine Art and Culture Studies. - 2023. - Вип. 4. - С. 100–105.
Ключові слова: педагог-музикант, фахова компетентність виконавська діяльність
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 37.0 Основні види та принципи освіти
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 78 Музика
Підрозділи: Факультет музичного мистецтва > Кафедра духових та ударних інструментів
Факультет музичного мистецтва > Кафедра естрадної музики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 28 Лют 2025 09:52
Останні зміни: 28 Лют 2025 09:52
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17151

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу