Ващишина А.В. та Полюхович Н.В. (2023) ГЕЙМІФІКАЦІЯ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ ДО НАВЧАННЯ. Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій, 2023. с. 137-139.
|
Текст
Ващишина А.А. Полюхович Н.В..pdf Завантажити (10MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто можливості використання платформи Kahoot! як одного з ефективних методів гейміфікації навчання інформатики для підвищення мотивації учнів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ващишина А.В. Гейміфікація як ефективний засіб підвищення мотивації учнів до навчання / А.В. Ващишина, Н.В. Полюхович // Стан, досягнення та перспективи інформаційних систем і технологій : матеріали XXIII Всеукр. наук.-тех. конф. молодих вчених, аспірантів та студентів, Одеса, 20-21 квіт. 2023 р. - Одеса : Вид-во ОНТУ, 2023. – С. 137-139 . |
Ключові слова: | гейміфікація, підвищення мотивації, мотивація учнів, мотивація навчання. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 06 Бер 2025 09:43 |
Останні зміни: | 06 Бер 2025 09:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17284 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |