Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Чепурка О.Ю. (2020) СТВОРЕННЯ ІННОВАЦІЙНОГО СУБ’ЄКТ-СУБ’ЄКТНОГО СЕРЕДОВИЩА ДЛЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2020: №4(104). с. 136-140. ISSN 2520-6427

[img]
Перегляд
Текст
Чепурка О.Ю..pdf

Завантажити (204kB) | Перегляд
Офіційний посилання: DOI: 10.37026/2520-6427-2020-104-4-136-140

Анотація

У статті виокремлено й схарактеризовано сучасне інноваційне суб’єкт-суб’єктне середовище для підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти. У сучасному освітньому середовищі спостерігається зміна саме парадигми вищої освіти, яка пов’язана з пошуком таких педагогічних умов і засобів, які б забезпечували ефективну підготовку майбутніх бакалаврів фізичної терапії до реалій ринку праці, що постійно змінюється. Досягнення конкурентоспроможної якості національної освіти в контексті цивілізаційних змін сьогодення стає пріоритетом модернізації освіти України. У ході діалогового навчання майбутніх бакалаврів фізичної терапії навчають критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу обставин і відповідної інформації, зважувати альтернативні думки, приймати продумані рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми. До інноваційних форм і методів фахової підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії нами віднесено: творчі завдання; робота в малих групах; навчальні ігри (рольові ігри, імітації, ділові ігри); соціальні проєкти; інтерактивні лекції; робота з наочними посібниками, відео- і аудіоматеріалами. Окремо розкрито умови застосування практичних інноваційних форм суб’єкт-суб’єктної взаємодії майбутніх фахівців фізичної терапії в освітньо-виховному процесі закладів вищої освіти. Виокремлено й розкрито такі інноваційні методи, як: евристична бесіда, дискусія, «мозкова атака», «круглий стіл», ділова гра, кейс-метод, а також конкурси практичних робіт із подальшим їх обговоренням. Доведено, що проведення ділових ігор не лише забезпечує ефективне формування професійно значущих якостей майбутніх бакалаврів фізичної терапії, а й розширює їхні уявлення про сутність обраної професії.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Чепурка О.Ю. Створення інноваційного суб'єкт-суб'єктного середовища для підготовки майбутніх бакалаврів фізичної терапії в закладах вищої освіти / О.Ю. Чепурка // Нова педагогічна думка. - 2020. - № 4 (104). - С. 136-140.
Ключові слова: фахова підготовка, заклад вищої освіти, майбутні бакалаври фізичної терапії, інноваційні методи, інноваційне середовище, суб’єкт-суб’єктна взаємодія.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 61 Медичні науки > 613 Гігієна в цілому. Особисте здоров'я та гігієна
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 07 Бер 2025 09:33
Останні зміни: 07 Бер 2025 09:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17317

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу