Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ

Бондар І.В. (2024) ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІСТОРІЇ. Педагогічна наука і освіта ХХІ століття, 2024 (№3). с. 63-71. ISSN 3006-6166

[img]
Перегляд
Текст
Bondar_I_V.pdf

Завантажити (545kB) | Перегляд
Офіційний посилання: http://doi.org/10.35619/pse.vi3.35

Анотація

У статті на основі аналізу теорії та практики професійної освіти окреслено методичні особливості підготовки майбутніх учителів історії до організації і проведення творчої діяльності здобувачів освіти в Новій українській школі. Наголошено, що реалізація Концепції «Нова українська школа» актуалізує необхідність підготовки компетентного креативного вчителя, який продукуватиме раціональні розв’язки різноманітних проблем, здатного до саморозвитку та самонавчання й надалі та професійній діяльності, водночас, спрямованої на розкриття й розвиток здібностей учнів, що вимагає створення сучасного освітнього середовища, яке стимулюватиме вивільнення творчого потенціалу як здобувачів освіти, так і педагогів. Вказано, що підготовка майбутнього вчителя історії повинна сприяти вирішенню завдань неперервної освіти та формування творчої особистості, здатної до саморозвитку та навчання упродовж життя. Уточнено особливості моделювання різних видів навчальних занять, виділено форми, методи і засоби навчання. Зосереджено увагу на тому, що методика навчання історії повинна передбачати проєктування поетапного та послідовного розвитку здібностей здобувачів, особливий аспект якої складає комплекс завдань, що передбачають засвоєння не лише формально-логічних, а й оперативних знань, залучення до самостійного дослідження інформації, генерування креативного продукту. Схарактеризовано особливості використання творчих завдань у процесі підготовки майбутніх учителів історії.
Акцентовано, що підготовка вчителя історії до проведення творчої діяльності школярів повинна мати комплексний і творчий характер,що сприятиме ефективній підготовці до здійснення професійної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Бондар І. Використання творчих завдань у процесі підготовки майбутніх учителів історії / І.Бондар // Педагогічна наука і освіта ХХІ століття. - 2024. - №3. - С. 63-71.
Ключові слова: творча діяльність, учитель історії, здобувач освіти, професійна підготовка, творчі завдання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
9 Географія. Біографії. Історія > 93 Історія
9 Географія. Біографії. Історія > 94 Загальна історія
Підрозділи: Факультет історії, політології та міжнародних відносин > Кафедра історії України
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 14 Бер 2025 09:01
Останні зміни: 14 Бер 2025 09:01
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17447

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу