Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ

Шостак О.О. та Мироконь А.М. (2025) ЛОГОПЕДИЧНІ ІГРИ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ЗВУКОВИМОВИ В ДІТЕЙ ІЗ ДИСЛАЛІЄЮ. Наукові тренди постіндустріального суспільства, 2025. с. 287-289.

[img]
Перегляд
Текст
Шостак О.О._Мориконь А.М._Логопедичні ігри як засіб корекції звуковимови в дітей із дислалією.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

Упродовж останніх років значно зросла кількість дітей із мовленнєвими проблемами. Дуже важливо виявити й подолати порушення мовлення якомога раніше. У більшості дітей до 4–5 років звуковимова досягає мовної норми, але через індивідуальні особливості розвитку й різні патологічні фактори в низки їх однолітків вікові недосконалості вимови звуків не зникають, а набувають характеру стійкого дефекту, який називають дислалією. Дислалія – це порушення звуковимови на тлі нормального слуху та збереженої іннервації мовленнєвого апарату. Причинами порушення звуковимови можуть бути розлади артикуляційної моторики, несформованість фонематичного слуху, відхилення в анатомічній будові артикуляційного апарату.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Шостак О.О. Логопедичні ігри як засіб корекції звуковимови в дітей із дислалією / О.О.Шостак, А.М.Мориконь // Наукові тренди постіндустріального суспільства: зб. наук. пр. з матеріалами IX Міжнарод. наук. конф., м. Тернопіль, 21 березня, 2025 р. / Міжнарод. центр наук. досліджень. — Вінниця, 2025. - С. 287-289. ISBN 978-617-8440-60-2, DOI 10.62731/mcnd-21.03.2025
Ключові слова: логопедичні ігри, корекція звуковимови, дити із дислалією
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці
0 Загальний відділ > 08 Видання змішаного змісту. Праці. Збірники
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 24 Бер 2025 11:39
Останні зміни: 24 Бер 2025 11:49
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17528

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу