Янчишина А. та Косарєва Г.М. (2024) КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ. Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки, 2024. с. 69-70.
|
Текст
Косарєва Г.М._Янчишина А._КОРЕКЦІЯ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ ЛОГОРИТМІКИ.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
Логоритміка – це низка завдань та комплекс вправ, які поєднують в собі музику, ритм і мовлення.Логоритміка для дітей може бути представлена як весела гра або цікава діяльність, що допомагає їм покращувати розвиток звуковимови у веселому та доступному способі. Наприклад, це може бути покращення зв’язного мовлення
за допомогою розглядання сюжетних картинок в пісні, ознайомлення з новими звуками у вигляді загадок або ігор. Логоритміка направлена щоб вирішити корекційні, освітні, а також оздоровчі завдання, розвинути моторику, артикуляційну точність та розвинути фонематичні процеси.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Янчишина А. Корекція мовлення дітей старшого дошкільного віку засобами логоритміки / А.Янчишина, Г.Косарєва // Пріоритетні напрямки та вектори розвитку світової науки : матеріали VI Міжнарод. студентської наук. конф., м. Ужгород, 5 липня, 2024 р. / ГО «Молодіжна наукова ліга». — Вінниця, 2024. - С. 69-70. ISBN 978-617-8440-01-5, DOI 10.62732/liga-inter-05.07.2024 |
Ключові слова: | корекція мовлення, діти старшого дошкільного віку, логоритміка |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 001 Наука та знання в цілому. Організація розумової праці 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 08 Квіт 2025 07:31 |
Останні зміни: | 08 Квіт 2025 07:31 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17643 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |