Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Іванків І.С. та Косарєва О.І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ТЕЛЕВІЗІЙНОЇ РЕКЛАМИ ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 87-88.

[img]
Перегляд
Текст
Іванків Л.Б., Косарєва О.І..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

Реклама, спрямована на дітей, містить безліч повторів, щоб дитина могла запам’ятати товар, і вже потім впізнала його поміж інших. Попереднім досвідом виступають перші побачені дитиною рекламні повідомлення, які формують її уявлення про якусь річ, а вже пізніше у дитини формується бажання отримати її якнайшвидше. Через широке застосування реклами на телебаченні у дитини спотворюється власне уявлення про навколишній світ. Тому слід правильно застосовувати рекламні методи, які б не спотворювали уявлення дітей про цінності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Іванків І.С. Особливості розуміння телевійзійної реклами дітьми дошкільного віку / І.С. Іванків // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 87-88.
Ключові слова: телевійзійна реклама, рекламне навіювання, рекламний вплив, діти дошкільного віку,
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 21 Квіт 2025 10:03
Останні зміни: 21 Квіт 2025 10:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17834

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу