Потапчук Т.В. та Онищук В.І. та Онищук Н.В. (2025) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ГОТОВНОСТІ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ДО ТВОРЧОЇ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник науки та освіти, 2025 (№3): 33. с. 1284-1297. ISSN 2786-6165
|
Текст
Потапчук Т.В., Онищук В.І., Онищук Н.В..pdf Завантажити (15MB) | Перегляд |
Анотація
У статті зазначено, що готовність студентів факультетів мистецтв до творчої музично-виконавської діяльності – складний та багатогранний процес, який потребує всебічного підходу. Основні компоненти професійного становлення включають розвиток вокальної техніки, сценічної майстерності, акторської гри та навичок взаємодії з публікою. Опанування цих елементів дозволяє виконавцеві не лише майстерно виконувати музичні твори, а й створювати емоційний контакт із глядачами, що є важливим для успішного виступу.
Творча музично-виконавська діяльність відіграє ключову роль у підготовці майбутнього співака, забезпечуючи йому необхідний практичний досвід. Виступи на сцені дозволяють виконавцям удосконалювати голос у реальних умовах, адаптуватися до різних типів аудиторій, працювати з мікрофоном і звуковим обладнанням. Водночас майбутній артист вчиться швидко реагувати на непередбачувані обставини, що нерідко виникають у концертній діяльності.
Не менш важливим є формування індивідуального публічного образу, який включає стиль виконання, сценічний імідж та особистісні характеристики артиста. Саме ці фактори допомагають зробити виконавця упізнаваним, привабливим для слухачів та конкурентоспроможним у сфері шоу-бізнесу.
Подано, що музично-виконавська діяльність сприяє не лише розвитку технічних навичок, а й постійному творчому вдосконаленню. Регулярна участь у майстер-класах, творчих проєктах та співпраця з досвідченими музикантами дозволяють розширювати мистецькі горизонти, впроваджувати нові ідеї та адаптувати сучасні тенденції у власному виконавському стилі.
Однак варто враховувати, що професійна діяльність студентів факультетів мистецтв пов’язана зі значним психологічним навантаженням. Постійні виступи, робота перед великою аудиторією, необхідність долати критику та нестабільність у кар’єрі вимагають розвиненої стресостійкості. Студентам факультетів мистецтв важливо навчитися керувати власними емоціями, контролювати хвилювання та підтримувати мотивацію до подальшого розвитку.
З’ясовано, що становлення студентів факультетів мистецтв як виконавців в умовах творчої музично-виконавської діяльності потребує не лише вокальної майстерності, а й комплексного розвитку сценічних, творчих та психологічних якостей. Тільки системна робота над собою, постійне навчання та відкритість до нових можливостей дозволяють досягти успіху у сфері сучасної музики.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Потапчук Т.В. Теоретико-методичні аспекти готовності студентів факультетів мистецтв до творчої музично-виконавської діяльності / Т.В.Потапчук, В.І.Онищук, Н.В.Онищук // Вісник науки та освіти. - 2025. - №3 (33). - С. 1284-1297. |
Ключові слова: | готовність, студенти факультетів мистецтв, виконавець, творча музично-виконавська діяльність, музичне мистецтво, творче самовираження, професійне становлення |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет музичного мистецтва > Кафедра естрадної музики |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 24 Квіт 2025 08:40 |
Останні зміни: | 24 Квіт 2025 08:40 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17868 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |