Лішук В.В. та Баліка Л.М. (2020) СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ОСВІТНЬО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 135-136.
|
Текст
Ліщук В.В., Баліка Л.М..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
виховання екологічної культури у молодших школярів включає екологізацію навчальних предметів, введення факультативних курсів, морально-естетичний розвиток учнів, навчально-просвітницьку, навчально-дослідницьку, природоохоронну діяльність, забезпечення самовиховання, самоосвіти учнівпочаткової школи. Форми екологічної освіти та виховання учнів в урочний, позаурочний та позакласний час органічно поєднується в загальну систему освітньо-виховної роботи, що забезпечить цілісне сприйняття світу, свідому екологічну поведінку учнів, моральні вчинки щодо об’єктів природи, усвідомлення взаємозалежності двох дуальних світів: людей та природи. У роботі з виховання екологічної культури молодших школярів необхідно використовувати форми, методи, прийоми навчання та виховання у їх нероздільній єдності, які мають бути цікавими для дітей, викликати у них бажання оберігати навколишнє середовище та сприяти орієнтації учнів на самовиховання, самоосвіту та самостійне здійснення природоохоронної діяльності у рутинному житті.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лішук В.В. Специфіка формування екологічної культури в освітньо-виховному процесі початкової школи / В.В. Лішук, Л.М. Баліка // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 135-136. |
Ключові слова: | екологічне виховання, екологічна культура, освітньо-виховний процес, початкової школи. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 30 Квіт 2025 12:24 |
Останні зміни: | 30 Квіт 2025 12:24 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/17945 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |