Огороднік О.А. та Косарєва О.І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ СПЕКТРУ АУТИЗМУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 172-173.
|
Текст
Огороднік О.А., Косарєва О.І..pdf Завантажити (5MB) | Перегляд |
Анотація
На сьогоднішній день термін «аутизм» поступово замінюється більш точним діагнозом – «розлади спектру аутизму». Введення цього терміну підкреслює, що один і той самий діагноз може виставлятися дітям з абсолютно різною вираженістю симптомів, рівнем інтелекту, а також причиною захворювання. Тобто не можна заперечувати «аутизм» тільки тому, що дитина «не схожа» на інших дітей з подібними розладами чи у немає тих чи інших проявів. Під час спостереження за дитиною з РСА іноді може здатися, що у неї взагалі відсутня потреба в комунікації. Саме тому формування соціально-комунікативних навичок є одним з найважливіших завдань у вихованні і навчанні дітей з аутизмом
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Огороднік О.А. Особливості розвитку комунікативних навичок у дітей з розладами спектру аутизму / О.А. Огороднік, О.І. Косарєва // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 172-173. |
Ключові слова: | аутизм, собливості розвитку дітей, комунікативі навички, діти з розладами, навчання дітей. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 14 Трав 2025 07:53 |
Останні зміни: | 14 Трав 2025 07:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18035 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |