Кіндрат В.К. та Омелянчук С.П. (2023) ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти, 2023 (Вип.14). с. 215-223.
|
Текст
Кіндрат П.В., Омелянчук С.П. ЕФЕКТИВНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ ....pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У статті аналізується проблема використання в школах змішаного навчання фізичного виховання. Наводяться ризики, пов’язані з відсутністю науково-обґрунтованої стратегії та низьким рівнем цифрової компетентності вчителів та учнів які виникають при здійсненні дистанційного навчання. Відзначається концепція змішаного навчання як можливого рішення для подолання цих ризиків. Визначено та обґрунтовано дві ключові групи напрямків використання інформаційно-комунікаційних технологій у змішаному навчанні фізичного виховання: мережеві навчальні платформи (електронні навчальні платформи, відеоконференції, системи контролю результатів) та супроводжуючі програмні застосунки (мобільні додатки, віртуальні тренажери, інтерактивні ігри). Підкреслюється важливість інтеграції цифрових технологій у змішаний навчальний процес з метою підвищення ефективності та адаптації до нових можливостей. Особлива увага приділяється необхідності оцінки ефективності застосування інформаційно-комунікаційних технологій з урахуванням їх впливу на сприйняття та засвоєння матеріалу студентами. Проаналізовано результати анкетування старших учнів загальноосвітніх шкіл, які свідчать про позитивний досвід використання інформаційно-комунікаційних технологій у змішаному навчанні, зокрема у збільшенні зацікавленості та вмотивованості до занять з фізичної культури.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Кіндрат В.К. Ефективність застосування інформаційно-комунікаційних технологій у змішаному навчанні з фізичного виховання / В.К. Кіндрат, С.П. Омелянчук // Фізична культура, спорт і реабілітація в закладах освіти : зб. наук. пр. – Рівне : ГО СОМ-ЦЕНТР, 2023. – Вип. 14. – С. 215-223. |
Ключові слова: | інформаційно-комунікаційні технології, змішане навчання, фізичне виховання, ефективність навчального процесу |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і практики фізичної культури і спорту |
Користувач, що депонує: | О. В. Іванчук |
Дата внесення: | 16 Трав 2025 08:04 |
Останні зміни: | 16 Трав 2025 08:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18050 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |