Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІІІ РІВНЯ

Оксенюк Н.В. та Ніколайчук Г.І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІІІ РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 173-174.

[img] Текст
Оксенюк Н.В., Ніколайчук Г.І..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

Проблема використання художньої літератури в корекційній роботі із дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення (далі - ЗНМ) у спеціальній літературі є досить значущою, так як у цієї категорії дітей недостатній розвиток психологічних механізмів (труднощі при сприйманні, розумінні і відтворенні художньої літератури через порушення всіх сторін мовлення).

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Оксенюк Н.В. Особливості розуміння поетичного тексту дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Н.В. Оксенюк, Г.І. Ніколайчук // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 173-174.
Ключові слова: поетичний текст, розуміння тексту, діти старшого дошкільного віку, недорозвинення мовлення.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 20 Трав 2025 12:33
Останні зміни: 20 Трав 2025 12:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18064

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу