Оксенюк Н.В. та Ніколайчук Г.І. (2020) ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ПОЕТИЧНОГО ТЕКСТУ ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИНЕННЯМ МОВЛЕННЯ ІІІ РІВНЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 173-174.
![]() |
Текст
Оксенюк Н.В., Ніколайчук Г.І..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
Проблема використання художньої літератури в корекційній роботі із дошкільнятами із загальним недорозвиненням мовлення (далі - ЗНМ) у спеціальній літературі є досить значущою, так як у цієї категорії дітей недостатній розвиток психологічних механізмів (труднощі при сприйманні, розумінні і відтворенні художньої літератури через порушення всіх сторін мовлення).
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Оксенюк Н.В. Особливості розуміння поетичного тексту дітьми старшого дошкільного віку із загальним недорозвиненням мовлення ІІІ рівня / Н.В. Оксенюк, Г.І. Ніколайчук // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 173-174. |
Ключові слова: | поетичний текст, розуміння тексту, діти старшого дошкільного віку, недорозвинення мовлення. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Психолого-природничий факультет > Кафедра загальної психології, психодіагностики та психотерапії |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 20 Трав 2025 12:33 |
Останні зміни: | 20 Трав 2025 12:33 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18064 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |