Гамза А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ СЛОВНИКОВО-ЛОГІЧНИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС АНАЛІЗУ ТЕКСТУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2016 (Вип.1): (83). с. 38-42.
|
Зображення/Малюнок
1.jpg Завантажити (563kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
2.jpg Завантажити (490kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
3.jpg Завантажити (639kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
4.jpg Завантажити (551kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
5.jpg Завантажити (540kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
6.jpg Завантажити (488kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
7.jpg Завантажити (506kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
8.jpg Завантажити (472kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
9.jpg Завантажити (457kB) | Перегляд |
|
|
Зображення/Малюнок
10.jpg Завантажити (579kB) | Перегляд |
Анотація
У статті визначено та науково обгрунтовано важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ у процесі аналізу тексту молодими школярами; розкрито сутність змісту поняття "мовна логіка молодшого школяра; з'ясовано результативність словниково-логічних вправ, як невід'ємного єлементу збагачення словникового запасу молодшого школяра. У статті розглянуто систему словниково-логічних вправ, що сприятимуть формуванню мовних навичок молодших школярів при аналізі текстів. Доведено важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ, як результат при побудовівласних висловлювань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Гамза А.В. Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови / А.В.Гамза // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки : наук. жірн. - Житомир, 2016. - Вип. 1 (83). - С. 38-42. |
Ключові слова: | мова, мовлення, мовна логіка молодшого школяра, текст, зв'язне мовлення |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 19 Лист 2020 10:22 |
Останні зміни: | 19 Лист 2020 10:22 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1810 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |