Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ СЛОВНИКОВО-ЛОГІЧНИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС АНАЛІЗУ ТЕКСТУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Гамза А.В. (2016) ФОРМУВАННЯ СЛОВНИКОВО-ЛОГІЧНИХ НАВИЧОК У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПІД ЧАС АНАЛІЗУ ТЕКСТУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка, 2016 (Вип.1): (83). с. 38-42.

[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
1.jpg

Завантажити (563kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
2.jpg

Завантажити (490kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
3.jpg

Завантажити (639kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
4.jpg

Завантажити (551kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
5.jpg

Завантажити (540kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
6.jpg

Завантажити (488kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
7.jpg

Завантажити (506kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
8.jpg

Завантажити (472kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
9.jpg

Завантажити (457kB) | Перегляд
[img]
Перегляд
Зображення/Малюнок
10.jpg

Завантажити (579kB) | Перегляд

Анотація

У статті визначено та науково обгрунтовано важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ у процесі аналізу тексту молодими школярами; розкрито сутність змісту поняття "мовна логіка молодшого школяра; з'ясовано результативність словниково-логічних вправ, як невід'ємного єлементу збагачення словникового запасу молодшого школяра. У статті розглянуто систему словниково-логічних вправ, що сприятимуть формуванню мовних навичок молодших школярів при аналізі текстів. Доведено важливість методики опрацювання матеріалу словниково-логічних вправ, як результат при побудовівласних висловлювань.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Гамза А.В. Формування словниково-логічних навичок у молодших школярів під час аналізу тексту на уроках української мови / А.В.Гамза // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. Педагогічні науки : наук. жірн. - Житомир, 2016. - Вип. 1 (83). - С. 38-42.
Ключові слова: мова, мовлення, мовна логіка молодшого школяра, текст, зв'язне мовлення
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 19 Лист 2020 10:22
Останні зміни: 19 Лист 2020 10:22
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1810

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу