Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

БРЕНДИНГ ТА МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ

Яковенко Р. О. та Дітлашок Д.В. та Панюк Т.П. (2024) БРЕНДИНГ ТА МАРКЕТИНГОВА ІНФОРМАЦІЯ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ В КРЕАТИВНІЙ ЕКОНОМІЦІ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВ. Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів. с. 142-145.

[img] Текст
Yakovenko_Brendung_2024.pdf

Завантажити (454kB)

Анотація

Креативна економіка є новим економічним феноменом, який активно розвивається в умовах глобалізації та цифровізації. Вона об’єднує у собі культурні та інтелектуальні індустрії, що в результаті надають можливість для розвитку новітніх моделей комунікації та становлення їх економічної безпеки. Це є основою для створення нових цінностей для споживачів, що підвищує конкурентоспроможність брендів та є інструментом Інтернет-маркетингу.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Яковенко Р. О. Брендинг та маркетингова інформація як стратегічний інструмент інтернет-маркетингу в креативній економіці та забезпечення економічної безпеки підприємств / Р. О. Яковенко, Д. В. Дітлашок, Т. П. Панюк // Стан та перспективи розвитку бізнес-середовища в умовах сучасних викликів: ІV Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти та молодих науковців, 28 листопада 2024 р.: [тези доп.]. – Рівне: РДГУ, 2024. – С. 142-145.
Ключові слова: Брендинг, маркетингова інформація, креативна економіка, економічна безпека підприємства
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 33 Економіка. Економічна наука > 338 Економічне становище. Економічна політика. Управління та планування в економіці. Виробництво. Послуги. Ціни
6 Прикладні науки. Медицина. Техніка. Сільське господарство > 65 Керування підприємствами. Менеджмент. Організація виробництва, торгівлі, транспорту, зв'язку, поліграфії > 659 Реклама. Система інформації. Служба зовнішньої інформації та реклами (паблик рілейшнз)
Підрозділи: Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра економіки та управління бізнесом
Користувач, що депонує: С. І. Оніщук
Дата внесення: 12 Черв 2025 10:19
Останні зміни: 12 Черв 2025 10:19
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18296

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу