Руденко Н.М. (2025) АНАЛІЗ ЧАСТОТИ ЗВЕРНЕННЯ ЮНАКІВ ДО ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ДОПОМОГИ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 314-317. (У пресі)
![]() |
Текст
Rydenko_N._Analiz.pdf Завантажити (427kB) |
Анотація
У тезах представлено результати дослідження зв’язку рівня самотності, емоційних перешкод у встановленні контактів юнаків з частотою звернення до штучного інтелекту як засобу психологічної допомоги. Показано, що більшість респондентів недостатньо довіряють новим технологіям у сфері психології. Виявлено, що для респондентів, які відчувають самотність і труднощі у спілкуванні, частота звернення до штучного інтелекту за психологічною підтримкою не є впливовим чинником.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Руденко Н. Аналіз частоти звернення юнаків до штучного інтелекту як засобу психологічної допомоги / Н. Руденко // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матер. ІV Всеукр. наук.- практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2025. - С. 314-317. |
Ключові слова: | Юнацький вік, психологічна допомога, штучний інтелект, самотність, перешкоди у спілкуванні |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних > 004.8 Штучний інтелект 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія |
Підрозділи: | Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти імені Тамари Поніманської |
Користувач, що депонує: | С. І. Оніщук |
Дата внесення: | 09 Лип 2025 07:39 |
Останні зміни: | 09 Лип 2025 07:39 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18477 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |