Попко О. та Остапчук Н.О. (2025) РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ВПРОВАДЖЕННІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 203-207.
![]() |
Текст
Popko_O.pdf Завантажити (426kB) |
Анотація
Здійснено аналіз методичної ролі вчителя в умовах упровадження змішаного навчання. Описано основні завдання педагога: планування, організацію онлайн та офлайн компонентів, моніторинг успішності учнів, створення індивідуалізованих освітніх траєкторій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Попко О. Роль учителя у впровадженні змішаного навчання: методичний аспект / О. Попко, Н. О. Остапчук // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матер. ІV Всеукр. наук.- практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2025. - С. 203-207. |
Ключові слова: | Змішане навчання, методичні підходи, цифрова компетентність, педагогічна роль, освітня траєкторія. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
Користувач, що депонує: | С. І. Оніщук |
Дата внесення: | 09 Лип 2025 08:03 |
Останні зміни: | 09 Лип 2025 08:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18482 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |