Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ВПРОВАДЖЕННІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ

Попко О. та Остапчук Н.О. (2025) РОЛЬ УЧИТЕЛЯ У ВПРОВАДЖЕННІ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ: МЕТОДИЧНИЙ АСПЕКТ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 203-207.

[img] Текст
Popko_O.pdf

Завантажити (426kB)

Анотація

Здійснено аналіз методичної ролі вчителя в умовах упровадження змішаного навчання. Описано основні завдання педагога: планування, організацію онлайн та офлайн компонентів, моніторинг успішності учнів, створення індивідуалізованих освітніх траєкторій.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Попко О. Роль учителя у впровадженні змішаного навчання: методичний аспект / О. Попко, Н. О. Остапчук // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матер. ІV Всеукр. наук.- практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2025. - С. 203-207.
Ключові слова: Змішане навчання, методичні підходи, цифрова компетентність, педагогічна роль, освітня траєкторія.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики
Користувач, що депонує: С. І. Оніщук
Дата внесення: 09 Лип 2025 08:03
Останні зміни: 09 Лип 2025 08:03
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18482

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу