Стрибулевич Д.П. та Павелків О.М. (2020) МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПОКАЗНИКОВИХ ТА ЛОГАРИФМІЧНИХ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 220-221.
![]() |
Текст
Стрибулевич Д.П., Павелків О.М..pdf Завантажити (4MB) |
Анотація
У сучасному світі формування математичної компетентності є надзвичайно важливим для підготовки молодих людей до життя. Збільшення кількості проблем і ситуацій, із якими молодь стикається щодня, зокрема й у професійних контекстах, потребує певного рівня розуміння математики, здатності до математичного обґрунтування й використання математичних інструментів, щоб надалі ці проблеми можна було цілковито усвідомити й розв’язати. Вивчення логарифмічних та показникових рівнянь та нерівностей є однією з основних змістових ліній шкільного курсу алгебри і початків аналізу, яка має розгалужену систему внутрішньо-предметних зв’язків з іншими лініями курсу та досить широко використовується при вивченні інших дисциплін. Тому традиційно логарифмічні рівняння та нерівності представлені в завданнях зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Проаналізувавши звіти Українського центру оцінювання якості освіти, результати виконання цих завдань в останні роки погіршилися, що вимагає пошуку шляхів удосконалення методики вивчення логарифмічних та показникових рівнянь та нерівностей.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Стрибулевич Д.П. Методичні особливості навчання учнів пофільних класів розв'язування показникових та логарифмічних рівнянь і нерівностей / Д.П. Стрибулевич, О.М. Павелків // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 220-221. |
Ключові слова: | учні пофільних класів, розв'язування рівнянь, розв'язування показникових та логарифмічних рівнянь і нерівностей. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Лип 2025 09:12 |
Останні зміни: | 09 Лип 2025 09:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18487 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |