Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПОКАЗНИКОВИХ ТА ЛОГАРИФМІЧНИХ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ

Стрибулевич Д.П. та Павелків О.М. (2020) МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ УЧНІВ ПРОФІЛЬНИХ КЛАСІВ РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПОКАЗНИКОВИХ ТА ЛОГАРИФМІЧНИХ РІВНЯНЬ І НЕРІВНОСТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2020. с. 220-221.

[img] Текст
Стрибулевич Д.П., Павелків О.М..pdf

Завантажити (4MB)

Анотація

У сучасному світі формування математичної компетентності є надзвичайно важливим для підготовки молодих людей до життя. Збільшення кількості проблем і ситуацій, із якими молодь стикається щодня, зокрема й у професійних контекстах, потребує певного рівня розуміння математики, здатності до математичного обґрунтування й використання математичних інструментів, щоб надалі ці проблеми можна було цілковито усвідомити й розв’язати. Вивчення логарифмічних та показникових рівнянь та нерівностей є однією з основних змістових ліній шкільного курсу алгебри і початків аналізу, яка має розгалужену систему внутрішньо-предметних зв’язків з іншими лініями курсу та досить широко використовується при вивченні інших дисциплін. Тому традиційно логарифмічні рівняння та нерівності представлені в завданнях зовнішнього незалежного оцінювання з математики. Проаналізувавши звіти Українського центру оцінювання якості освіти, результати виконання цих завдань в останні роки погіршилися, що вимагає пошуку шляхів удосконалення методики вивчення логарифмічних та показникових рівнянь та нерівностей.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Стрибулевич Д.П. Методичні особливості навчання учнів пофільних класів розв'язування показникових та логарифмічних рівнянь і нерівностей / Д.П. Стрибулевич, О.М. Павелків // Наука, освіта, суспільство очима молодих : матеріали XIІІ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти і молодих науковців. - Рівне : РВВ РДГУ, 2020. - С. 220-221.
Ключові слова: учні пофільних класів, розв'язування рівнянь, розв'язування показникових та логарифмічних рівнянь і нерівностей.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра математики з методикою викладання
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 09 Лип 2025 09:12
Останні зміни: 09 Лип 2025 09:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18487

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу