Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ

Вільчинський Р. та Антонюк М.С. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 165-169.

[img] Текст
Vilchunskiy_R.pdf

Завантажити (381kB)

Анотація

У тезах розглянуто актуальність та особливості застосування гейміфікації як інноваційної педагогічної технології у викладанні інформатики. Проаналізовано вплив гейміфікаційних елементів на підвищення навчальної мотивації учнів, особливо в умовах змішаного навчання, що поєднує традиційніта дистанційні форми. Окреслено ключові принципи розробки гейміфікованого освітнього контенту та методичні підходи до його інтеграції в уроки інформатики для формування цифрових компетентностей та навичок ХХІ століття

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Вільчинський Р. Використання гейміфікації у викладанні інформатики для підвищення мотивації учнів в умовах змішаного навчання / Р. Вільчинський, М. С. Антонюк // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матер. ІV Всеукр. наук.- практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2025. - С. 165-169.
Ключові слова: Гейміфікація, інформатика, змішане навчання, мотивація учнів, освітні технології, цифрова компетентність, підготовка вчителів
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики
Користувач, що депонує: С. І. Оніщук
Дата внесення: 11 Лип 2025 08:47
Останні зміни: 11 Лип 2025 08:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18523

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу