Вільчинський Р. та Антонюк М.С. (2025) ВИКОРИСТАННЯ ГЕЙМІФІКАЦІЇ У ВИКЛАДАННІ ІНФОРМАТИКИ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ УЧНІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 165-169.
![]() |
Текст
Vilchunskiy_R.pdf Завантажити (381kB) |
Анотація
У тезах розглянуто актуальність та особливості застосування гейміфікації як інноваційної педагогічної технології у викладанні інформатики. Проаналізовано вплив гейміфікаційних елементів на підвищення навчальної мотивації учнів, особливо в умовах змішаного навчання, що поєднує традиційніта дистанційні форми. Окреслено ключові принципи розробки гейміфікованого освітнього контенту та методичні підходи до його інтеграції в уроки інформатики для формування цифрових компетентностей та навичок ХХІ століття
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Вільчинський Р. Використання гейміфікації у викладанні інформатики для підвищення мотивації учнів в умовах змішаного навчання / Р. Вільчинський, М. С. Антонюк // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матер. ІV Всеукр. наук.- практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2025. - С. 165-169. |
Ключові слова: | Гейміфікація, інформатика, змішане навчання, мотивація учнів, освітні технології, цифрова компетентність, підготовка вчителів |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
Користувач, що депонує: | С. І. Оніщук |
Дата внесення: | 11 Лип 2025 08:47 |
Останні зміни: | 11 Лип 2025 08:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18523 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |