Войтович І.С. (2025) ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІН ЦИФРОВОГО ТА МЕТОДИЧНОГО ЗМІСТУ. Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання. с. 176-180.
![]() |
Текст
Vojtovuch_I.pdf Завантажити (405kB) |
Анотація
Обґрунтовано чинники впровадження змішаного навчання в освітній процес підготовки фахівців, що ґрунтуються на ретельному проектування змішаного навчання; використанні різних моделей та методів для забезпечення гнучкості змішаного навчання. Визначено передумови персоналізації навчання здобувачів вищої освіти; підвищенні мотивації здобувачів вищої освіти до навчальної діяльності з використанням авторської моделі змішаного навчання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Войтович І. С. Досвід упровадження змішаного навчання при викладанні дисциплін цифрового та методичного змісту / І. С. Войтович // Підготовка педагогів до професійної діяльності в умовах змішаного навчання : матер. ІV Всеукр. наук.- практ. конф. - Рівне : РВВ РДГУ, 2025. - С. 176-180. |
Ключові слова: | Змішане навчання, освітній процес, здобувачі освіти, моделі змішаного навчання. |
Тематика (за УДК): | 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет математики та інформатики > Кафедра цифрових технологій та методики навчання інформатики |
Користувач, що депонує: | С. І. Оніщук |
Дата внесення: | 11 Лип 2025 09:14 |
Останні зміни: | 11 Лип 2025 09:14 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/18529 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
![]() |
Перегляд елементу |